حرز امام جواد (ع)

آداب شرایط و طریقه نوشتن حرز امام جواد (ع) در خانه روی کاغذ

در این بخش قصد داریم دستورالعمل ، شرایط ، آداب و طریقه نوشتن حرز امام جواد (ع) در خانه + روی کاغذ ، اینکه چگونه و به چه نحوی حرز امام جواد نوشته و آماده و می گردد توضیحاتی رو خدمت شما عزیزان ارائه بدهیم.

1. در بخش اول پوست آهویی که بصورت ذبح شرعی و اسلامی تهیه شده رو دباغی و سمباده می نماییم تا آماده نوشتن دعا بشود. بعد از این پوست برای نوشتن حرز برش خورده تا زمان مناسب نوشتن دعا فرا برسد.

 

2. همانطور که می دانید نوشتن حرز و یا هر دعا و طلسمی شرایط و زمان مناسب خودش رو میطلبه مثل اینکه در آن موقع قمر در عقرب نباشه و یا اینکه آخر ماه قمری نباشه و …

خدمتتون عرض شود که نویسنده مجرب فروشگاه خواستنی تمام موارد و شرایط لازم برای نوشتن دعا حتی از قبیل قلم و جوهر اسلامی را رعایت می نماید تا یک دعای مجرب و با تاثیرگزاری بی نظیر خدمت شما مشتریان عزیز برسانیم .

 

3. بعد از اینکه حرز امام جواد (ع ) بطور کاملا دست نویس بر روی پوست آهو نوشته شد پوست آهو لوله می شود و داخل جاحرزی نقره قرار داده میگردد.

 

قرار دادن حرز داخل لوله نقره توسط ما انجام می گردد به این دلیل که شاید شما دوستان عزیز قادر به انجام اینکار نباشید و طی تجربه ای که چندین سال ما بدست اورده ایم احتمال پاره شدن پوست حرز امام جواد قبل از قرار دادن داخل جاحرزی نقره توسط شما وجود داره به همین دلیل ما این کار را انجام میدهیم و در سر آخر حرز که داخل جاحرزی نقره قرار گرفت را داخل بازو بند چرمی قرار داده تا آماده ارائه به شما دوستان و مشتریان گرامی قرار بگیرد. بر روی جاحرزی نقره هم توسط استاد نقره کار دعای مخصوص حرز حکاکی شده است.

خرید حرز کبیر امام جواد

نکاتی در مورد طریقه نوشتن حرز امام جواد (ع) در خانه :

–  خطوط و صور خاصی که در ضمن روایات بعد از عبارت (اسالک بحق هذه السماء کلها و صفاتها و صورتها و هی) آمده مربوط به علوم غریبه می باشد و حتی اگر نویسنده از این علوم بهره ای نداشته باشد باید علاوه برمتن عربی , این خطوط و اعداد را هم دقیقا مثل خودش بنویسد ; حتی اندازه انحنای آن خطوط دقیق کشیده شود تا تاثیر بیشتری داشته باشد .

–  در نوشتن حرز , نیازی به گذاشتن اعراب کلمات نیست .

–  بنا به قول بعض علما جهت برای اثر بهتر و کامل این حرز و تاثیرگذاری کامل , بهتر است حتما رو به قبله بنویسید و از قلم و جوهر و کاغذ ساخت مسلمانان استفاده کنید.

–  ترجیحا حرز به را به بازوی راست خود ببندید زیرا در روایات عضد الایمن ( بازوی راست ) گفته شده البته به همراه داشتن حرز نیز کفایت میکند و یا به گردن انداختن آن  .

–  وقتی برای اولین بار حرز را می بندید دقت کنید که قمر در عقرب نباشد ( با توجه به روایت , این نکته درهنگام نوشتن دعا هم رعایت می شود ) و نیز بهتر است احراز را در زمان سعد و مبارک انجام دهیم .

 

خرید حرز امام جواد (ع)

سوالات متداول:

آیا حرز امام جواد باید به اسم شخص باشد؟

در مورد به نام کردن حرز امام جواد (ع) روایت و سندی وجود ندارد. وقتی حرز همراه فرد می شود و یا نماز حرز خوانده می شود حرز بنام شده و کارایی خود را نشان خواهد داد.

تنها و تنها جایی که بنده شنیدم حرز بنام بشود صحبت های حاج آقا بهجت هستش که در یکی از صحبت هاشون با شاگردشون این مورد رو عرض فرمودن ولی در بقیه موارد ایشون ذکر نفرمودن .

در کل حرز امام جواد نیازی به بنام کردن ندارد و تاثیری در قدرت و تاثیر گذاری حرز کبیر ندارد این حرف مثل این هست که شما بفرمایید تا ماشین به نام فرد نشود حرکت نمی کند !!!

این مطلب رو هم در آخر اضافه کنیم اگر دوستانی مایل هستند حرز بنامشون زده بشه با مدیریت فروشگاه هماهنگ و یا داخل یادداشت سفارش ذکر بفرمایند و برای این کار نیاز به اسم فرد و مادرشون هست . این امر بصورت کاملا رایگان توسط فروشگاه خواستنی انجام میگیرد.

 

آیا میشود حرز امام جواد (ع) را روی کاغذ نوشت؟

دوستان زیادی سوال می کنند که آیا می شود حرز امام جواد را روی کاغذ نوشت؟ ببینید دوستان اگر این مورد قابل انجام بود خود حضرت میفرمودن روی کاغذ بنویسید حتما یک دلیل داشته که فرمودن حتما باید روی پوست آهو نگارش شود. موکل حرز کبیر امام جواد فقط و فقط در صورت نوشته شدن بر روی پوست آهو فعال می شود. حتی بر روی پوست گوسفند هم تاثیری ندارد.

اگر شما مایل هستید تمام قدرت حرز نصیبتون بشود باید حرز روی پوست آهو تهیه بفرمایید. حرز روی پوست گوسفند شاید 10 درصد تاثیر داشته باشد آن هم در صورتی که اگر و اگر توسط استاد نوشته شود.

یک مثال هم میزنم برای دوستانی که خودشون میخواهند حرز را نگارش کنن؛ ببینید اگر به یک متخصص و تعمیر کار ماشین لوازم و قطعات ماشین رو بدن و به یک فردی که کلا تخصصی در این زمینه نداره هم همان قطعات بهمراه کاتالوگ رو بدن و بگن ماشین رو از روی کاتالوگ درست کنین؛ فرد غیرمتخصص با دقت انجام میدهد و اخر کار می بینید که حتی و اگر با شانس توانسته باشد تمام قطعات رو درست اسمبل کرده باشد ولی باز هم ماشین روشن نمی شود؛ به این میگن فوت کوزه گری ولی فرد متخصص با چشم بسته هم می تواند ماشین رو اسمبل کند و حتی شاید عیب بعضی قطعات رو هم از بین ببرد …

پس سعی بفرمایید حرز رو از جای مطمئن و با تخصص تهیه بفرمایید که فرد مورد نظر بتواند موکل حرز رو فعال کند حتما و حتما این مورد مد نظر شما باشد که فردی که دعا رو می نویسد فرد متخصص و دعا نویس مجرب باشد. هر کسی نمی تواند ادعای داشتن این توانایی را دارا باشد. حتما باید اذن دعا نویسی را دارا باشد تا بتواند حرز را فعال کند.

نوشته شدن حرز توسط فرد غیر متخصص باعث غیرفعال شدن و بی اثر شدن حرز می شود و  حرز دیگر جوابگویی ندارد. فردی که اذن دعا نویسی دارا هست حتی میتواند حرزی را که غیر فعال هست با توانایی خود فعال نموده و حتی حرزی خود ایشان مینویسد قدرت و توانایی بالایی را دارا است. پس بار هم تاکید می کنیم هر کسی که ادعای دعا نویسی داشت دلیل بر دعا نویس بودن نیست و باید اذن دعا نویسی را دارا باشد و بتواند موکل حرز و یا هر دعای دیگری را فعال و آن دعا مربوطه را قابل استفاده بفرماید.

 

خرید حرز کبیر امام جواد

متن دعای حرز امام جواد (ع) که باید به طور کامل بر روی پوست آهو نوشته شود :

در منابعی که در دست است دو حرز امام جواد بیان شده است که یکی از حرز ها به حرز صغیر مشهور است بدین نحو می باشد :

یَا نُورُ یَا بُرْهَانُ یَا مُبِینُ یَا مُنِیرُ یَا رَبِّ اکْفِنِی الشُّرُورَ وَ آفَاتِ الدُّهُورِ وَ أَسْأَلُکَ النَّجَاةَ یَوْمَ یُنْفَخُ فِی الصُّور

معنی این آیه این چنین است که :

ای نور و روشنایی! ای دلیل و برهان! و ای روشنگر و آشکار کننده! ای پرتو افشان! ای پروردگار من! بدی ها و آسیب های روزگار را، از من کفایت فرما و از تو می خواهم، نجات روزی را که در آن روز، در صور دمیده می شود.

اما حرز دیگری هم در راویات آمده که از امام جواد رسیده مهم تر و مشهور تر است که به حرز کبیر امام جواد (ع) مشهور می باشد آن حرز بدین گونه است :

down دانلود متن دعای حرز کبیر امام جواد (ع) + ترجمه فارسی با فرمت PDF down

حرز امام جواد ع

خرید حرز امام جواد (ع)

 

متن و ترجمه دعای روی جاحرزی نقره ( خالص ) :

«يا مشهورا في السّماوات، يا مشهورا في الأرضين، يا مشهورا في الدّنيا و الآخرة، جهدت الجبابرة و الملوك على إطفاء نورك و إخماد ذكرك فأبى اللَّه إلّا أن يتمّ نورك و يبوح بذكرك‏ وَ لَوْ كَرِهَ الْمُشْرِكُونَ*.»

«اى كه در آسمان‏ها نام دارى و اى كه نامت در زمين‏ها مشهور است و اى كه نامت در دنيا و آخرت معروف است، سركشان و حكم‏رانان تلاش كردند نور تو را خاموش سازند و ياد تو را از دل‏ها بزدايند؛ ولى خدا نخواست جز اين را كه نور تو تابنده بماند و بر خلاف خواسته‏ى مشركان يادت جاودان باشد.»

photo 2018 10 31 12 19 40

خرید حرز امام جواد (ع)

خرید حرز کبیر امام جواد

منابع و مستندات :

1-عوالم العلوم و المعارف و الاحوال من آلایات والاخبار و القول ( مستدک سیده النساء الی امام الجواد ج 23-الجود ع ص 244

2-مکاتیب الائمه علیه السلام ج 5 ص :418

3-مهج الدعوات و منهج العبادات ص 39

4- الامان من اخطار السفار و الازمان ص 78

5-بحار الانوار (ط-بیروت) ج 91 ص 358

4.4/5 - (74 امتیاز)