سوالات متداول

سوالات متداول

1-من تا به امروز خرید اینترنتی انجام نداده ام لطفا راهنمایی کنید؟

می توانید بخش راهنمای خرید را مطالعه نمایید. در صورتی که هنوز ابهامی برای شما وجود داشت  لطفا با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید.

 

khastany.ir

 

2-آیا محصولات شما گارانتی هم دارد؟

  • کالا معیوب و یا شکسته بدست شما برسد ضمانت 72 ساعت تحویل از زمانی که محصول توسط خریدار دریافت شد آغاز شده و در صورتی که محصول دچار مشکل باشد از طرف فروشگاه پشتیبانی خواهید شد.
  • کالای ارسال شده با سفارش درخواستی متفاوت باشد.

 

3-چقدر زمان خواهد برد تا محصول به دست ما برسد؟

بر اساس نوع پست و شهرستانی که خریدار در آن قرار دارد زمان ارسال سفارش متفاوت خواهد بود.

پست پیشتاز: بین 2 الی 5 روز کاری

پست سفارشی: بین 5 الی 8 روز کاری

سفارشات نقدی بین 24 نهایت 48 ساعته

 

5-من می خواهم  محصولی را سفارش بدهم و تمایلی ندارم که بر روی پاکت نامی از محصول نوشته شود چون محل دریافت محصول محل کارم می باشد چه کاری باید انجام دهم؟

شما می توانید سفارش را ثبت کرده و به صورت آنلاین پرداخت کنید سپس در قسمت پیغام اعلام نمایید که هیچ اسمی از محصول روی بسته ارسالی درج نشود.

6-امکان ارسال برای روستا فراهم هست؟

بله.  به تمام نقاط ایران که تحت پوشش شرکت پست جمهوری اسلامی ایران می باشند ارسال انجام خواهد شد.

 

7-آیا امکان داره زمان دریافت سفارش را شب انتخاب کنیم چون ما روز ها سر کار هستیم؟

در حال حاضر این امکان فقط برای شهر های مشهد و تهران امکان پذیر می باشد و برای سایر نقاط فعلا امکان پذیر نیست.

معمولا ماموران توزیع پستی در ساعت ادارای برای توزیع مراجعه می نمایند.

 

حساب کاربری

1- آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

پاسخ:  شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه “پروفایل من” به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در بخش “اطلاعات کاربر” امکان “ویرایش اطلاعات” وجود دارد.

 

2- چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است؟

پاسخ:  لطفاً ایمیل‌های اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیل‌های ارسال شده به حساب‏‌های کاربری gmail گاهی spam می‌شوند. توجه داشته باشید که link تغییر رمز برای شما ارسال می‏‌شود نه خود رمز.

3- آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

پاسخ:  برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه “سفارشات من” کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

12345امتیاز دهید.
Loading...

درباره نویسنده

مدیر